Powerpuff Girls, Buttercup

Labels

favourite (8) umum (7) Ramadhan (3) life (3) info (2) saje (2) JAD (1) rAyA (1)

Tuesday, January 4, 2011

aku nk ckp satu jek...

Assalamualaikum...

oh2..kt sini aku nk ckp satu jek..
(sbnrnye tuk tenangkan diri sendiri)..

JGN SALAHKAN ORG LAIN..

dh mmg aku sendiri yg silap..

dh mmg aku sendiri yg x ingt..

bwat ape aku nk salahkan owg lain..?

mgkin ni pengajaran tuk aku..

mmg Allah dh takdirkan camni kt aku..

bwat ape aku nk salahkan owg lain..?

kesimpulannye.. 

KAIYISAH..kamu jgnla nk salahkan owg lain..sbb mmg kamu yg salah sbnrnye..

salah n marahkan owg lain atas kesalahan sendiri..

x ke sengal tu... 

ok2..aku x slhkan owg lain dh..bertenang n muhasabah diri..

peace~!!

oh2..tambahan~~

jgn lak terlalu salahkn diri sendiri lak..

mgkn mmg salah diri sendiri..

tp..be positive..bersangka baik..n berusaha untuk berubah ke arah yg lebih baik..

yeay~!!

1 comment: