Powerpuff Girls, Buttercup

Labels

favourite (8) umum (7) Ramadhan (3) life (3) info (2) saje (2) JAD (1) rAyA (1)

Friday, December 10, 2010

Alhamdulillah segala puji bagi Allah~~

Assalamualaikum..
Alhamdulillah..
akhirnye terjawab gak sume2 penantian..
oh penantian apekah..?lamaran putera idaman??hahahaha
ye,,lamaran...
lamaran dari Nagaoka Gijutsu Kagaku Daigaku(長岡技術科学大学) / Nagaoka University of Science and Technology...
universiti jpon yg aku akan sambung pelajaran aku start bulan 4 thun depan..
oh2..lame btol aku tunggu lamaranmu mr.nagaoka...
sampai x sanggup nk tunggu sensei(lecturer) bgtau..aku dh gi cek dulu kt homepagemu mr.nagaoka..hehe..

oh2..gembira rse hatiku..dpt gak aku gi dai(universiti) yg aku nk..
happy giler bile dpt tau..
happy giler bile bgtau akak mse borak2 gne google talk smlm...
tp..
bile nk bgtau mak..aku sedih...
sedih sgt...sbb rse dh x lame je ag aku akan tinggalkan mak ngan abah...
oh3..x mau rse begini...
kaiyisah tinggalkan perasaan itu dalam laci gerobok paling bawah..kunci laci tu...pastu kunci tu buang dlm laut...
mak pon jgn sedih tau klau wee pegi nnti...nnti wee sedih balik...mak doakan wee k..

oh2...kite tuko topik lain..
sesungguhnye aku cuak gak nk ke jpon ni..
sure byk cabaran yg aku kene lalui...
semoga Allah tetapkan dan kuatkan iman aku..
aritu ade kelas blaja pasal seikatsu(life) kt jpon..
sensei ajar pasal nomikai(gathering minum2) n kompa(parti kecik)..
ni bkn minum2 biasa..ni minum osake...
perhatian ye..sensei bkn ajar camne nk minum osake..mmg x le ye~!
 sensei bgtau care hidup owg jpon yg mmg suke minum osake n bwat gathering2 camtu...
tuk celebrate pape ke...tuk kenal2 ngan classmate baru ke..
confirm..mmg kene ajak ar nnti..
sensei bgtau care2 nk menolak pelawaan..
oh..semoga aku kuat nnti...
oh2..itu baru satu hal..
ngan blaja lak..camne nnti?
oh2..klau dipkkan dalam2 mmg rse cam x mau gi lak...
tp kite kene ingt...
ni sume ketentuan Allah..
Dia mengetahui yg terbaik untuk kite..
 aku percaya ini yg terbaik tuk aku...
semoga Allah tetapkan dan kuatkan iman aku bile berhadapan ngan dugaan yg akan aku hadapi kt negara orang nnti..insyaAllah..

3 comments: